راهکارهای ردیابی و شناسایی، جمع آوری خودکار داده ها و اتوماسیون صنعتی | شرکت شلر

راهکارهای ردیابی و شناسایی، جمع آوری خودکار داده ها و اتوماسیون صنعتی | شرکت شلر

شرکت سهامی خاص " ارتباط الکترونیک شناسا " (به شماره ثبت 473787) با نام تجاری " شلر / Sheler " (به شماره ثبت 292794) با همت و تلاش گروهی از ‏متخصصین برجسته و مجرب در حیطه های فن آوری اطلاعات(IT)، برق، الکترونیک، مکانیک، مخابرات، مهندسی پزشکی و... به جهت ارائه راهکارهای تخصصی مبتنی بر سامانه شناسایی امواج رادیویی موسوم به " فناوری رادیو شناسه " (RFID = Radio Frequency IDentification) و نیز مبتنی بر سایر فناوریهای مشابه و مکمل، و بومی سازی آنها(به صورت دانش بنیان) در کشور و همچنین طراحی و تولید تجهیزات مربوط به این فناوریها با برند ایرانی، با هدف کمک به انجام هر چه بهتر طرح های بزرگ و کوچک دولتی و غیردولتی در سازمانهای تولیدی و صنعتی، نظامی و انتظامی، نفت و گاز و پتروشیمی، بهداشت و درمان، خدماتی و بازرگانی، کشاورزی و دامداری، مجموعه های ورزشی و تفریحی، شهرداریها و...؛ برای شناسایی و ردیابی، مکان یابی و موقعیت یابی، تعیین و تشخیص هویت، رهگیری و ردگیری، آمارگیری، کنترل تردد و کنترل دسترسی، ارسال و دریافت خودکار فرامین از قبل تعیین شده بین تجهیزات و ماشین آلات، سیستمهای شناسایی خودکار، جمع آوری خودکار داده ها (AIDC) و...، از ابتدای سال 1392 پایه گذاری، طرح ریزی و شروع به فعالیت نموده و در بهار سال 1394 به صورت رسمی ثبت و تاسیس ‏شده است.

طراحی، ساخت و تولید انواع سیستم های الکترونیکی و تجهیزات الکترونیکی :

تجربه نشان داده که می بایست همزمان با توسعه بازارهای جهانی و روند رو به رشد فعالیت های تجاری، تکنولوژی طراحی، ساخت و تولید قطعات و تجهیزات الکترونیکی نیز با آن بروز شود. برای فعالان تجاری نیز طراحی و ساخت سیستم های جدید الکترونیکی با قابلیت های مورد نیازشان یک امر ضروری است.

 

طراحی، ساخت و تولید قطعات و تجهیزات الکترونیکی

 

شرکت ارتباط الکترونیک شناسا ( شرکت شلر ) در ایران سعی بر این دارد جهت انجام طراحی و ساخت پروژه های الکترونیکی ؛ با به خدمت گرفتن دانش و تخصص خود، و با شناخت صحیح از نیاز مشتریان و نیز طراحی روش های کارآمد در جهت رفع کامل نیازهای فنی و مهندسی صنایع و شرکت ها؛ همراهی صدیق و مطمئن برای شما مشتریان عزیز باشد. همواره تلاش ما در راستای نوآوری و طراحی سیستم ها و تجهیزات جدید با امکاناتی حتی فراتر از انتظارات مشتریان بوده و خواهد بود.

از اینرو شرکت شلر آماده همکاری با تمامی سازندگان و تولید کنندگان محترم در صنایع مختلف همچون: خودرو سازی، لوازم خانگی برقی و الکترونیکی، غذایی و دارویی، تاسیساتی، هواپیمایی، نظامی و دفاعی، بهداشت و درمان (تجهیزات پزشکی)، تابلوهای برق (فشار قوی و ضعیف) و نیز سایر وسائل برقی و الکترونیکی ورزشی و... ؛ که به دنبال یک شریک تجاری به منظور طراحی و ساخت تجهیزات الکترونیکی ( سیستم های الکترونیکی ) مورد نیاز خود هستند، تا با اطمینان کسب و کار خود را پیش ببرند، می باشد.


خدمات قابل ارائه در حوزه طراحی، ساخت و تولید انواع مدارات الکترونیکی ، تجهیزات الکترونیکی و سیستمهای الکترونیکی :

 طراحی و ساخت سیستم های الکترونیکی و کنترلی
 طراحی و ساخت تجهیزات الکترونیکی
 طراحی و ساخت تسترهای الکترونیکی
 طراحی و ساخت دستگاه های اندازه گیری الکترونیکی
 طراحی و ساخت تجهیزات الکترونیک صنعتی
 طراحی و ساخت انواع سیستم های کنترلی و اتوماسیون صنعتی
 ارائه خدمات مشاوره و اجرای پروژه های الکترونیکی
 ارائه خدمات مشاوره در طراحی و ساخت سیستمها و تجهیزات الکترونیکی
 و...

 

طراحی و ساخت دستگاه های الکترونیکی

 

 " شلر، فراتر از تکنولوژی "

 

- جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

تلفن:                    02144177061

تلفن:                    02144177097

تلفکس:                02144177118

موبایل:                  09387396341

ایمیل:           info[a]shelerco.com

وب سایت:      www.shelerco.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.